داوران ممتاز و بین‌المللی مرحله نیمه نهایی دومین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت را قضاوت می‌کنند.

داوران بین‌المللی رقابت‌های شوق تلاوت را قضاوت می‌کنند+اسامی

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از فارس،  دومین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت از اوایل امسال برنامه‌ریزی شد و در تابستان نام‌نویسی در این رقابت‌ها صورت گرفت که پس از برگزاری این مسابقات در مؤسسات مجری طرح ملی تلاوت، برترین‌های هر استان مشخص شدند.

این رقابت‌ها ویژه نوجوانان قرآنی ۸ تا ۱۴ سال است که پس از اعلام نتایج مرحله نخست ۷۱ نفر شامل ۵۱ نوجوان طرح ملی تلاوت و ۲۰ نوجوان برتر طرح‌های ملکوت و ابرار به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها ۲۳ تا ۲۷ آذرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها راه‌یافتگان به سبک‌های «مصطفی اسماعیل»، «منشاوی»، «عبدالباسط» و «شحات‌انور» تلاوت می‌کنند به طوری که چهارشنبه ۲۴ آذرماه قاریان به سبک «منشاوی و مصطفی اسماعیل» و پنج‌شنبه ۲۵ آذر قاریان نوجوان به سبک «عبدالباسط و شحات‌انور» به رقابت می‌پردازند.

قضاوت رقابت‌های شوق تلاوت توسط اساتید و داوران بین‌المللی کشورمان همچون هاشم روغنی، غلامرضا شاه‌میوه و مهدی قره‌شیخلو صورت می‌گیرد.

در حاشیه دومین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت کلاس‌های هم‌خوانی قرآن کریم نیز برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان با آمادگی بیشتری به تلاوت بپردازند.

به گزارش فارس، منتخبان مرحله نیمه نهایی دومین دوره رقابت‌های شوق تلاوت برای حضور در مرحله نهایی به کربلا اعزام می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.